12 svarbių SEO KPIs, kuriuos turėtumėte sekti

SEO KPIs yra viena iš svarbiausių jūsų SEO strategijos dalių, tačiau dažnai į tai žiūrima pro pirštus.

Be tinkamai parinktų KPIs negalėsite efektyviai stebėti kampanijos pažangos ir užtikrinti, kad jūsų pastangos atsipirks, bei kad esate teisingame kelyje link sėkmės.

Ne paslaptis, kad SEO reikalauja daug laiko norint gauti rezultatų ir grąžos, tačiau nustatydami KPIs (pagrindinius veiklos rodiklius), galite sutaupyti daug laiko ir susikoncentruoti į tai kas svarbiausia.

SEO KPIs turėtų būti jūsų strategijos pagrindas ir veikti kaip būdas įvertinti ir pranešti apie sėkmę ir progresą, tačiau jūs turite žinoti kokius rodiklius sekti.

Žemiau pateiktame vadove padėsiu suprasti svarbiausius KPI, kuriuos turėtumėte naudoti.

  1. ROI (investicijų grąža);
  2. Konversijos (pardavimai ir potencialūs klientai);
  3. Natūralus matomumas;
  4. Organinis vartotojų srautas;
  5. Firminis ir ne firminis srautas;
  6. Raktinių žodžių reitingai;
  7. Atgalinės nuorodos;
  8. Organinis CTR (paspaudimų rodiklis);
  9. Atmetimo rodiklis;
  10. Vidutinis laikas puslapyje;
  11. Pasiekiamumo problemos;
  12. Puslapio greitis;